Mike (@badappl8)

32920 posts      354 followers      669 followings     

Elementary teacher for the past 20 years, sane for only the first 4 of them. US Army for 12 yrs. Wasn't ever political, but feels like we have to be now.

2012-08-17 01:13:56

Florida official who opposed local mask mandate in ‘critical condition’ with coronavirus https://www.rawstory.com/2020/07/florida-official-who-opposed-local-mask-mandate-in-critical-conditi...

Yep.

 #ByeDonJr

Incredible ad. But that hashtag tho #ByeDonJr

Incredible ad. But that hashtag tho  #ByeDonJr

Well - it's time to get into *just a few of the filings,* so here's the Bottom Line Up Front: they ain't even charged Roger Stone yet with what he's done.

Not even all the OTHER crimes they got warrants for.

Trump and Barr expended their ammo over...nothing. So they're screwed.

Well - it's time to get into *just a few of the filings,* so here's the Bottom Line Up Front: they ain't even charged Roger Stone yet with what he's done. Not even all the OTHER crimes they got warrants for. Trump and Barr expended their ammo over...nothing. So they're screwed.

@americanair Why is Ted Cruz exempted from the face mask requirement aboard American Airlines flights? Is it because he is a US Senator? Were crew ordered to let him do as he pleases? Is there any sanction at all? What was the penalty for other passengers removed from flights?

So...why haven't you reported this activity to the  @FBI ? Why would you allow this "other side" Senator to continue in office?  @Ted Lieu  @House Judiciary Dems

The truth is coming.

Trump says here that he is talking about a Democrat but he knows (and I know) he was talking about a particular Republican Senator.

The truth is coming. Trump says here that he is talking about a Democrat but he knows (and I know) he was talking about a particular Republican Senator.

 @Greg Olear  @Don Winslow Trump Mob Boss "I would like you to do me a favor though." Pence – don't call governors who "aren't appreciative." "I happen to know some US senators – one is on the other side – who is pretty aggressive. I've seen that person in very bad situations. OK? Somewhat compromised."

Reminder that by blocking my legislation to expand access to  #VoteByMail, Mitch McConnell and Donald Trump are holding your constitutional right to vote hostage.

Hey Bill Barr. Looks like you're still full of shit.

BREAKING:  @House Judiciary Dems Committee Releases Transcript of Interview with Former SDNY Prosecutor Geoffrey Berman https://judiciary.house.gov/news/documentsingle.aspx?DocumentID=3124

"We are learning that when you are this bad, it's like walking on a bed of nails. How you don't feel the individual nails because they're all so damn sharp. And I think the country has gotten way too numb to the level of scandal..." - @clairecmc w/ @NicolleDWallace

"We are learning that when you are this bad, it's like walking on a bed of nails. How you don't feel the individual nails because they're all so damn sharp. And I think the country has gotten way too numb to the level of scandal..." -  @Claire McCaskill w/  @Nicolle Wallace

Fmr. Education Secretary Arne Duncan: "There is no body count high enough for the president to actually pay attention to science. We could lose another 10,000, 50,000, 100,000 ⁠— nothing would compel him to listen to Dr. Fauci and others who are fighting to save lives.  @MSNBC

The middle of a once in a lifetime pandemic. 137,000 Americans are dead. And Donald Trump has ordered the smearing of Dr Fauci. Fuck Trump.

President Trump is attacking science. He is denying reality and jeopardizing public health. It is gross negligence.

Well...sure. If you're going to put it THAT way. All "legal" and shit..

©Twianon | Best Twitter online viewer | About Us
This site uses the Twitter API but is not endorsed or certified by Twitter. All Twitter logos and trademarks displayed on this applicatioin are property of Twitter.